[NOVO LICE COMBISa] Novi vizualni identitet COMBISa

[NOVO LICE COMBISa] Novi vizualni identitet COMBISa

COMBIS je predstavio novi vizualni identitet koji svojom fleksibilnošću, uvjereni smo, odgovara svim izazovima tržišta, ne samo u sadašnjem trenutku, nego i u narednom, dužem razdoblju. Novi identitet ima zadatak predstaviti snagu, stručnost i kreativnost COMBISa, ne samo na domaćem, već i na inozemnom tržištu.

Novi vizualni identitet COMBISa je fleksibilan i s njim je gotovo sve moguće. Za razliku od identiteta koji se baziraju na logotipu, fleksibilan vizualni identitet (FVI) je stvoren od pravila koja se mogu mijenjati, sve kako bi se prilagodili različitim formatima i potrebama.

Slika: Prikaz modularnosti brenda COMBIS

Vizualni identitet COMBISa čine:

  • riječ COMBIS koja se prožima s tri kvadrata u boji, a sam prikaz je moguć u okomitoj ili vodoravnoj varijanti;
  • slogan, koji se prema potrebi može dodati ili izuzeti;
  • navođenje pripadnosti HT Grupi, koja se prema potrebi može dodati ili izuzeti;
  • posebni znakovi pozicionirani u kvadratu različite boje poput & ( ) : [ ] _ { } ~

 

Sve je fleksibilno – logotip i slogan, posebni znakovi, navođenje HT Grupe. Sve je podređeno ideji prilagodljivosti i savršenog funkcioniranja u različitim, prvenstveno digitalnim formatima.

Ono što našem novom fleksibilnom vizualnom identitetu daje posebnu čar je što su i naši korisnici (prema istraživanju tržišta provedenom u 2017. godini) zaključili kako je – prepoznavanje potreba kupaca te brz i efikasan način prilagodbe tim potrebama ono što je vrijedno dodatne investicije. Tako da možemo reći kako je COMBIS svoju prilagodljivost u svakodnevnom odnosu i radu s korisnicima ugradio i u svoj novi vizualni identitet.                  

                      
Dio starog identiteta u novom ruhu – kvadrat

 

Važno je za istaknuti kako smo ciljano sačuvali dio starog identiteta u želji da zadržimo dosadašnju prepoznatljivost i dobar imidž koji smo izgradili na domaćem tržištu. Dio starog identiteta odražava se u vizualnom izrazu kvadrata.

 

Posebni znakovi

 

Drugi dio ideje je korištenje posebnih znakova koji predstavljaju ‘pozadinu cijele priče’ jer povezuju COMBIS s IT-em i ističu high-tech domenu COMBISa. Pomno smo evaluirali svaki od znakova i odlučili smo se za korištenje: & ( ) : [ ] _ { } ~ .

 

Novi slogan – [kreiramo zajedno] / [we create together]

 

Osmišljen je i novi slogan kompanije – We create together, odnosno Kreiramo zajedno koji daje naglasak partnerskom pristupu COMBISa prema korisnicima. Naša intencija je da COMBIS korisnicima (p)ostane partner od povjerenja i to po modelu osiguravanja kvalitetne i cjelovite brige o svim njihovim ICT potrebama i rješenjima.

Kroz ekspertizu, koju već posjedujemo u strateškim područjima i specifičnim industrijama, sve snažnije ćemo uvoditi korisnike u nove trendove, konzultirati ih te im pružiti superiornu podršku u svim fazama životnog vijeka ICT rješenja i usluga. Svime navedenim izdvajamo se još snažnije od konkurencije i pozicionirati kao prvi izbor za digitalnu transformaciju korisnika. Ili jednostavnije rečeno, kreirat ćemo – zajedno.

Obećanje COMBISovog branda je p(rep)oznavanje potreba korisnika koje omogućava produkciju brzih i efikasnih rješenja. Korisnici su nam bezuvjetno na prvom mjestu, a poznavajući njihove potrebe, zajedno kreiramo kvalitetna rješenja koja opravdavaju investiciju.

 

Nove boje. Novi COMBIS.

 

Nove boje COMBISa su žuta, zelena i crveno/ljubičasta, koje zajedno najbolje odražavaju snagu velike moderne kompanije te su istodobno privlačne mlađim tech generacijama. Žuta je boja optimizma, intelekta i potiče mentalnu aktivnost. Zelena boja simbolizira rast i sigurnost, dok crveno/ljubičasta predstavlja snagu i hrabrost.


COMBIS Get together 2019.