fbpx

Combis agilnim pristupom razvio internu platformu Digital Workplace

Combis agilnim pristupom razvio internu platformu Digital Workplace

Digital Workplace povezuje oko 15 različitih aplikacija te mnoge digitalne platforme i alate u cilju postizanja veće produktivnosti i komunikacije. Saznajte više u tekstu koji potpisuje portal Netokracija.

Ovih dana nam iz Combisa stižu samo dobre vijesti. Osim Combis konferencije, koja nas čeka već idućeg tjedna u Vodicama, domaća IT tvrtka ove godine radila je na potpunom rebrandingu, ali i na razvoju Digital Workplacea, platforme koja cilja objediniti sve alate koji zaposlenicima trebaju od početka, pa sve do kraja radnog dana.

Kako bismo saznali u čemu leže posebnosti Digital Workplacea, razgovarali smo s Majom Markulin Klarić, voditeljicom ovog projekta u Combisu. Maja kaže kako se ovdje radi o povezivanju oko 15 različitih aplikacija te mnogih digitalnih platforma i alata u cilju postizanja veće produktivnosti i komunikacije među zaposlenicima Combisa.

Digital Workplace je središnje mjesto za rad i komunikaciju (connect, collaborate i communicate), kao i glavni punkt za pristup svim Office alatima. Digital Workplace spaja sve aplikacije koje se koriste za rad, osigurava kolaboraciju u realnom vremenu, a ima i ulogu intraneta, odnosno informiranja i jačanja komunikacije. Sve navedeno zaposlenicima je dostupno uvijek i na svakom uređaju jer je Digital Workplace u Cloudu.

Svi alati na jednom mjestu

Ovaj projekt realiziran je u svega nekoliko mjeseci, a Maja dodaje kako osim gore spomenutih funkcionalnosti možemo govoriti i o personaliziranim analitikama svakog zaposlenika, praćenju kompanijskih vijesti, informacijama o aktualnim projektima, organizaciji sastanaka i drugo. Ono što je zanimljivo jest da svaki tim u Combisu danas ima svoje mjesto za komunikaciju, a svi su na kraju povezani jedni s drugima.

Dobra organizacija je svakako imperativ kada ste tvrtka koja mahom radi s vrlo velikim klijentima na zahtjevnim poslovima. Korištenje nekoliko različitih alata za komunikaciju, menadžment projekata i planiranje može biti korisno ako se radi o manjoj kompaniji, ali u slučaju Combisa objedinjavanje se pokazalo kao pun pogodak. Maja kaže kako je najveća prednost ovog sustava upravo činjenica da su ga Combisovci prilagodili prvenstveno sebi:

Ideju pokretanja ove platforme iznjedrila je želja da se svi zaposlenici još snažnije povežu, da bolje komuniciramo, kvalitetnije surađujemo, da sve što nam treba za rad imamo na jednom mjestu, a odgovore na naša pitanja, kao i sve novosti i zanimljivosti koje bi nam mogle biti od interesa, ne tražimo, već da su nam nadohvat ruke 24/7/365.

Čitajte više na portalu Netokracija.