…E, a kad će plaća? …Ma daj pitaj VITA chatbot!

…E, a kad će plaća? …Ma daj pitaj VITA chatbot!

Autor: Marko Ćorić, voditelj razvoja poslovanja za područje umjetne inteligencije i velikih skupova podataka u Combisu

Combisova virtualna asistentica VITA odgovara na pitanja zaposlenicima kako bi im olakšala poslovnu svakodnevicu.

VITA Chatbot je primjer implementacije enteprise chatbota kakav je u primjeni u Combisu

Sve više i više kompanija implementira chatbotove za razne poslovne scenarije, od podrške korisničkim uslugama, marketingu, prodaji ili za organizacijske potrebe. Sve je jasnije – chatbotovi će biti ključni dio automatizacije procesa unutar organizacija u nadolazećem razdoblju. Upravo zbog toga potrebno je razumijevanje kako botovi rade, kako mogu pomoći poslovanju i na što sve moramo obratiti pozornost kada krećemo u njihovu implementaciju.

Odličan primjer implementacije jednog takvog rješenje je VITA. Riječ je o Combisovoj personaliziranoj pomoćnici za zaposlenike, odnosno chatbotu koji pomaže u snalaženju na intranetu. AI chatbot daje intranetu osobnost i omogućuje korisnicima da zapravo čavrljaju s intranetom. A sama komunikacija se prilagođava žargonu ureda, što joj daje posebnu privlačnost.

Integracija chatbota s intranetom može povećati produktivnost i učinkovitost zaposlenika. Tako posjetitelj web mjesta može izravno upisati svoje pitanje i dobiti odgovor koji najbolje odgovara. Uz to, većina zaposlenika je upoznata s ovim kanalom interakcije, tako da nema puno učenja.

Primjer onboardinga unutar VITA chatbota

Osim NLP komponente za hrvatski jezik, VITA omogućuje vrlo jednostavno kreiranje i dodavanje sadržaja odnosno konverzacijskih tema te konfiguraciju tijeka konverzacije.

VITA je trenutno dostupna kroz dva komunikacijska kanala, primarno kao web chat unutar platforme Digital Workplace i kroz MS Teamse.

VITA chatbot na Microsoft Teams kanalu (platformi za chat zaposlenika, video sastanke i pohranjivanje podataka)

Budući da nam je od samog početka fokus bio na organizaciji, VITA je integrirana s drugim internim sustavima, čineći tako interne sustave i procese više proaktivnijima i automatiziranima.

Prilikom razvoja VITA-e, osnovna ideja je bila pronaći način da centraliziramo i zaposlenicima olakšamo pristup relevantnim informacijama.

Stvaranjem chatbota, kompanije dobivaju vrijeme, novac i mir jer su centralizirali IT postupke, onboarding novih zaposlenika, preostali broj dana godišnjeg i drugih informacija vezanih za radna mjesta. Zapravo, korporativni chat postaje novi zaposlenik.

Primjer integracije VITA chatbota sa sustavom za administraciju putnih naloga i godišnjih odmora

Primjer integracije VITA chatbota s Outlookom i sustavom za administraciju putnih naloga

 

Zašto fokus na tvrtke?

Organizacijski chatbotovi mogu pomoći u isporuci intuitivnog i besprijekornog omni-kanalnog odnosno višekanalnog iskustava zaposlenika, uz poboljšanje brzine, učinkovitosti i produktivnosti IT sustava unutar organizacije.

Brendovi danas razvijaju i implementiraju chatbotove unutar svog poslovanja ne samo da pomažu oko nekih najjednostavnijih zadaća poput odgovaranja na najčešće postavljena pitanja (FAQ), već ih koriste i za automatizaciju repetitivnih zadataka unutar poslovanja kako bi se što više smanjio pritisak na ljude koji su uključeni u te procese.

Chatbotovi poput VITA-e snižavaju troškove, podižu zadovoljstvo zaposlenika, ali i oslobađaju resurse za više prioritete, a sve kako bi pomogli kompanijama da se prilagode dinamičnim zahtjevima digitalnog poslovanja.

 

Let’s grow your business together. Pišite nam na combis@combis.hr.