Naš Hack3r i slikovnice osvojili Best Employer Brand Adria nagradu

Naš Hack3r i slikovnice osvojili Best Employer Brand Adria nagradu

 

Combis je osvojio nagradu za najbolju integraciju employer branda i korporativnog branda na svečanoj dodjeli Employer Branding Awards Adria nagrada.

Tako se najboljim projektom integracije branda pokazala naša kampanja oko sigurnosnog portfelja 30SEC u čijem je fokusu bila (i dalje je) edukacija cjelokupne javnosti o online opasnostima. To smo postigli kroz pivo Hack3r, prvo craft pivo namijenjeno tehnološkoj sceni i Bajkama u digitalnom svijetu koje uče one najmlađe o digitalnim opasnostima.

“Osmisliti zanimljivu i dosad neviđenu edukativnu inicijativu od strane jedne business-to-business kompanije, a koje će pozitivno prepoznati cjelokupna javnost, a onda i jedan cijenjeni žiri nagraditi, izuzetan je kompliment za naš kreativni i 30SEC tim kojima ovim putem čestitam s mnogo ponosa i veselja”, rekla je Maja Markulin Klarić, direktorica odjela Digitalnih inovacija u Combisu.

30SEC naziv je Combisovog širokog sigurnosnog portfelja oko kojeg je jako dobro uštimana ekipa kolega i brojni sigurnosni projekti. Ali oko njega je i tim koji je kreirao i izradio brojne marketinške i PR kampanje, niz edukativnih tekstova i blogova, dvije web stranice i nekoliko evenata. Zajedno s pivovarom Varionica skuhao je crnu i svijetlu ediciju spomenutog craft piva Hack3r, osmislio hoodice, rokovnike i osigurao da ‘sigurno dobro pivo’ bude dostupno Combisovim zaposlenicima kao i cjelokupnoj javnosti.

Za mlađu populaciju tu su Bajke u digitalnom svijetu koje su nastale u suradnji s Centrom za nestalu i zlostavljanu djecu. Riječ je o poznatim bajkama poput Tri praščića, Ružnog pačića, Pinokija i drugih, a čiji je cilj educirati najmlađe o sigurnijem i pametnijem korištenju interneta.

Uz slikovnice dolazi i radni dio, koji na kraju svake bajke sadrži zadatke i pitanja, koja djeca mogu zajednički rješavati s roditeljima. Dodatni motiv za izdavanje slikovnica bio je i pomoć Centru za nestalu i zlostavljanu djecu, kojem ide sav prihod od prodanih slikovnica.

“Djeca su najranjivija skupina na internetu i vrijedi im od najranijih dana ukazivati na opasnosti koje ih tamo vrebaju. Ako još niste izabrali poklon za Božić za svoju djecu, nećake, male susjede i prijatelje, imamo prijedlog – kliknite na stranice Centra, možda vas pravi poklon čeka upravo tamo, za kraj predlaže Maja Markulin Klarić.