Pogledajte koje vam usluge nudimo kako biste posao nesmetano radili i od doma (ili bilo kojeg drugog mjesta). 

[KOLABORACIJA]

 

Naša komunikacijska rješenja mogu zadovoljiti sve potrebe korisnika u različitim segmentima poslovanja. Portfelj komunikacijskih rješenja namijenjen velikim tvrtkama pokriva sve, od rješenja za kontaktne centre i Unified communications rješenja do omni-channel usluga (web, chat, video,…). Dodatno, kreiramo hibridna UC rješenja integracijom Unified Communications usluga, kao što je primjerice Microsoft Office 365, s rješenjima u postojećim okruženjima tvrtki i organizacija.

 

Rješenja za komunikaciju i kolaboraciju: 

[CHATBOT]

 

Chatbot (chatrobot) je računalni program koji simulira ljudske razgovore. U osnovi, chatbot omogućuje oblik interakcije (čavrljanja) između čovjeka i stroja. Interakcija se odvija putem pisanih poruka ili glasa. 

 

Prednosti chatbota: 

  • 24/7 dostupnost 
  • Brži pronalazak informacija i jednostavna navigacija 
  • Laka prilagodba 
  • Mogućnost automatizacije 
  • Konverzacijsko sučelje 
  • Personalizacija 
  • Lakša kolaboracija 

[KONTAKTNI CENTAR]

 

Živimo u vremenu u kojem je vrijednost informacija neprocjenjiva, a komunikacija, kao kanal njihove razmjene, ključna!  

Vrhunske mogućnosti današnjih kontakt centara koji proizlaze iz prednosti korištenja jedinstvene mreže koja objedinjuje prijenos govora, videa i podataka, pretvaraju kontakt centre u potencijalno najznačajnije alate za osiguravanje neometanog poslovanja. 

kontakt_ikona_500

[NAJLAKŠI NAČIN DA NAS KONTAKTIRATE]

 

Za sva dodatna pitanja obratite nam se putem kontakt obrasca na web stranici ili  putem e-maila combis@combis.hr.