ŠTO JE CHATBOT?

 

Chatbot (chatrobot) je računalni program koji simulira ljudske razgovore. U osnovi, chatbot omogućuje oblik interakcije (čavrljanja) između čovjeka i stroja. Interakcija se odvija putem pisanih poruka ili glasa.

ZAŠTO CHATBOT?

  • 24/7 dostupnost
  • Brži pronalazak informacija i jednostavna navigacija
  • Laka prilagodba
  • Mogućnost automatizacije
  • Konverzacijsko sučelje
  • Personalizacija
  • Lakša kolaboracija
chatbot_vizual_23

KLJUČNE PREDNOSTI

benefiti_chatbot_1
benefiti_chatbot_2
benefiti_chatbot_3
benefiti_chatbot_4

PRIMJENE CHATBOTA

ENTERPRISE CHATBOT

  • Intranet chatbot
  • Podrška HR procesima/Hiring (onboarding novih zaposlenika)
  • Automatizacija poslovnih aplikacija (sustavi za vođenje godišnjih odmora, plaća, putnih naloga,…)
  • Virtualni asistent za upravljanje vremenom (Outlook sastanci, upravljanje dvoranama za sastanke)

HOSPITALITY

  • Virtualni pomoćnik (prikupljanje zahtjeva od strane gosta, komunikacija prema osoblju, prikupljanje anketa, pružanje informacija o boravku, naručivanje hotelskih usluga: doručak/buđenje/termini za wellness, rekreaciju,…)
  • Upravljanje internim procesima (zaprimanje zahtjeva/primjedbi od strane gosta, komunikacija prema potrebnom osoblju i dodjeljivanje zadataka)

FINANCE / INSURANCE

  • Interaktivni pomoćnik za korištenje usluga banke (Internet plaćanje, mobilno bankarstvo, informacije o kreditima i sl.)
  • 24/7 korisnička podrška
  • Virtualna poslovnica (personal banking services)
  • Omnichannel komunikacija

RETAIL

  • Korisnička podrška (24/support)
  • E-commerce podrška kupcima (interaktivni pomoćnik pri kupovini)

TELCO

  • Korisnička podrška (24/7 support)
  • Interaktivni pomoćnik za prikupljanje korisničkih pritužbi, kvarova, odgovora na Q&A
  • Intranet chatbot
  • Interna komunikacija

VITA CHATBOT

Interaktivni asistent s NLP-om za hrvatski jezik

Umjetna inteligencija i kognitivne tehnologije povećavaju interes, olakšavaju korištenje i prihvaćanje digitalnih tehnologije od strane zaposlenika.

Korištenjem chatbota baziranog na umjetnoj inteligenciji, zaposlenici mogu upisati svoje pitanje, a VITA će ponuditi odgovor koji najbolje odgovara. Većina zaposlenika je upoznata s ovim kanalom interakcije, tako da je malo potrebno za učenje, dok se komunikacija prilagođava uredskom žargonu.

BLOG

Fall u prijevodu znači jesen ili padanje (ponekad u zaljubljenost). Ovog puta, Marko želi da znači i jedno i drugo. Zapravo želi da se ove jeseni svi zaljubimo u chatbotove......