INTRANET RJEŠENJE NOVE GENERACIJE

TKO KAŽE DA NE MOŽETE KUPITI VRIJEME?

S Digital Workplace platformom radno mjesto je tamo gdje ste vi. Stvorite novu kompanijsku kulturu, snažnije povežite zaposlenike i angažirajte ih da dijele znanja, kroz jednostavniju komunikaciju i kolaboraciju. Povećajte produktivnost svojih zaposlenika, a istovremeno im osigurajte veću slobodu u radu. Predstavljamo Digital Workplace platformu – radno mjesto budućnosti.

KLJUČNE PREDNOSTI

POVEĆANJE PRODUKTIVNOSTI

Kroz objedinjeni pristup svim alatima, poslovnim aplikacijama, dokumentima sa svih vrsta uređaja gdjegod se nalazili, sa svega par klikova do ključne informacije, do bilo kojeg dokumenta, uz mogućnost povezivanja svjetski poznatih kolaboracijskih alata i aplikacija što olakšava radne zadatke i čini zaposlenike bržima i agilnijima.

POTICANJE POVEZANOSTI

DW platforma pruža sve preduvjete za bolje povezivanje zaposlenika, gdje oni imaju jasan pregled zaduženja i ekspertize pojedinih kolega, njihovu hijerarhijsku strukturu, kontakt podatke; mogu brzo i jednostavno stupiti u komunikaciju s kolegama, čime se podiže veća angažiranost zaposlenika što pozitivno utječe na korporativnu kulturu.

DVOSMJERNA KOMUNIKACIJA

Između kompanije i zaposlenika jer Intranet portal dobiva novu dimenziju – postaje dinamičan, interaktivan, personaliziran i obogaćen dodatnim sadržajima koji su zaposlenicima potrebni u svakodnevnom radu. Kroz integraciju s O365 alatima kreirani su preduvjeti za dvosmjernu komunikaciju tvrtka <> zaposlenik.

KOLABORACIJA

Platforma je kreirana kako bi poticala zajednički rad, dijeljenje znanja, ideja, pri čemu jača digitalna zrelost kompanije, a zaposlenici postaju istinski promotori nove kompanijske kulture.

Digital Workplace je središnje mjesto za rad i komunikaciju (connect, collaborate i communicate), kao i glavno mjesto za pristup svim poslovnim aplikacijama, alatima, dokumentima. Digital Workplace je Intranet rješenje nove generacije: spaja aplikacije koje se koriste za rad, osigurava kolaboraciju u realnom vremenu, a ima i ulogu informiranja i jačanja komunikacije.

 

Rješenje je personalizirano, prilagođeno potrebama korisnika, te dodatno obogaćeno umjetnom inteligencijom – chatbotom. Iskoristite prednosti AI tehnologije i chatbota kako biste osigurali produktivniju komunikaciju zaposlenika s organizacijom.  Rješenje je razvijeno na Microsoft Office 365 platformi, a omogućene integracije osiguravaju iskorištavanje punog potencijala Office 365 alata.

VITA CHATBOT – čavrljanje s Intranetom

Umjetna inteligencija i kognitivne tehnologije povećavaju interes, olakšavaju korištenje i prihvaćanje digitalnih tehnologije od strane zaposlenika.

Korištenjem chatbota baziranog na umjetnoj inteligenciji, zaposlenici mogu upisati svoje pitanje, a VITA će ponuditi odgovor koji najbolje odgovara. Većina zaposlenika je upoznata s ovim kanalom interakcije, tako da je malo potrebno za učenje, dok se komunikacija prilagođava uredskom žargonu.

DODATNI BENEFITI DOLAZE OD:

  • podrške procesu onboardinga novih zaposlenika
  • automatizacije poslovnih procesa kroz integraciju s poslovnim aplikacijama poput:
    • sustava za upravljanje godišnjim odmorima
    • putnim nalozima
    • IT Help deskom
    • upravljanjem kalendarom i sastancima

ŽELITE DW, ALI NISTE SIGURNI ODAKLE KRENUTI?

 

Zato nudimo i sljedeće usluge:

  • implementacija Digital Workplace rješenja i integracija s postojećim sustavima prema potrebama korisnika
  • analiza postojećeg stanja, procjena razine digitalne zrelosti
  • izrada strategije i planiranje implementacije Digital Workplace rješenja
  • edukacija korisnika za korištenje Digital Workplace rješenja
  • usluga kontinuiranog upravljanja i unaprjeđenja Digital Workplace platforme

KONTAKTIRAJTE NAS I SAZNAJTE KAKO MOŽEMO POMOĆI VAŠEM POSLOVANJU!

Combis d.o.o.

Radnička 21, 10 000 Zagreb

E: digitalworkplace@combis.hr

T: +385 (0) 1 3651 222