Izazovi su tu da se prevladaju
Nakon uspješno uspostavljenog prvog poziva prema fiksnoj liniji, tim stručnjaka koji je radio na implementaciji, nije do kraja bio zadovoljan s nekim funkcionalnostima koje nisu bile na zadovoljavajućoj razini, kao što je stavljanje sugovornika na čekanje, prijenos na drugi broj, preusmjeravanje….
„Problemi na koje smo nailazili bili su različiti, od pucanja poziva kod prijenosa, jednosmjerne čujnosti kod prijenosa poziva, povratka poziva iz čekanja, pogrešne prezentacije pozivajućeg broja, prekida poziva kod uspostave telekonferencije,….
Svaki od navedenih i drugih sitnih problema nakon masovne implementacije može postati veliki problem i korisnik može vrlo brzo izgubiti volju za korištenjem usluge što bi bacilo veliku sjenu na uloženi trud i sumnju da je moguće kvalitetno implementirati uslugu. Znali smo da sve probleme moramo ukloniti, a sve izazove prevladati. Cilj nam je bio da svaki aspekt fiksne telefonije radi savršeno“, rekao je Darijo Puntarić, inženjer koji je radio na projektu, i dodao: „Nakon dugog perioda rješavanja i najsitnijih problema, mogli smo konačno reći – radi! Možemo krenuti u masovnu implementaciju!“