Studija slučaja Klimaoprema

Dobra klima za digitalizaciju

Klimaoprema d.d. je tehnološko-proizvodna tvrtka koja implementira visokotehnološka rješenja u području HVACa te kompletnu uslugu inženjeringa i sustava čistih prostora za klijente diljem svijeta. Čisti, sterilni prostori traže specifično kondicioniranje i kvalitetu zraka. Koriste se u bolnicama, operacijskim salama, odjelima intenzivne njege. Sterilni uvjeti potrebni su i za proizvodnju lijekova, cjepiva, ostalih farmaceutskih proizvoda ili mikroelektronike.

Izazov

 

Kontinuiranim razvojem visokotehnoloških rješenja za svoje klijente, širenjem na konkurentna strana tržišta, Klimaoprema je težila i razvoju „iznutra“. Postojeći sofisticirani poslovni i proizvodni procesi zahtijevali su siguran, centraliziran i agilan način suradnje eksperata kako unutar, tako i izvan kompanije. Spomenuti zahtjevi iskristalizirali su se u potrebu za modernizacijom radnih mjesta zaposlenika, u pogledu kolaboracijskih praksi u svakodnevnom radu stručnog kadra.

„Modernizacija našeg poslovanja kroz Microsoft Office 365 alate osigurala nam je preduvjete za bolju suradnju, a Combisova Digital Advisory Adoption & Change management metodologija pomogla nam je da stvarno svi ‘dišemo u istom smjeru’.”

 

Sergio Galović, predsjednik Uprave, Klimaoprema d.d.

Rješenje

 

Polazišna točka projekta je Combis Digital Advisory Adoption & Change management metodologija koja je kao primarni cilj imala podići svijest organizacija o prednostima koje novi alati donose u svakodnevni rad i razumijevanje načela kolaboracije odnosno, shvaćanje važnosti aktivnog sudjelovanja svakog zaposlenika unutar novih alata.

“S obzirom na to da je Microsoft Office 365 danas takoreći standard za digitalne platforme za modernizaciju kolaboracije, a Combis kroz predloženu primjenu razvijene Digital Advisory metodologije za uvođenje Office 365 alata u organizacije osigurava da se od prvog koraka fokus stavi na poslovnu vrijednost, rezultat ne može izostati.”

 

Mateja Golub, konzultantica za Digital Advisory iz Combisa

Ciljevi projekta:

 

• Uvesti standardne moderne alate za kolaboraciju unutar cijele organizacije
• Olakšati upravljanje i dijeljenje organizacijskog znanja i poslovnih informacija
• Omogućiti zajednički rad na dokumentaciji na siguran i pouzdan način
• Unaprijediti suradnju i kolaboraciju s vanjskim partnerima
• Osigurati angažiranost zaposlenika u svakodnevnom radu s novim alatima

A što na sve kažu zaposlenici?

 

Istraživanje provedeno među zaposlenicima nakon implementacije projekta pokazuje:

 

  • Više od 90% ispitanika smatra da su Microsoft alati modernizirali svakodnevni rad i suradnju unutar organizacije
  • Većina ispitanika (>80%) smatra kako je s Microsoft Teams alatom unaprijeđena timska komunikacija
  • >80% ispitanika svakodnevno koristi online sastanke, razgovore u kanalu, dijeljenje dokumenata unutar Teamsa i Teams chat
  • Gotovo polovica ispitanika (46,6%) smatra da korištenjem Microsoft alata štedi 60 minuta ili više na tjednoj bazi
  • 70% ispitanika smatra da korištenjem Microsoft alata uštedi 30 minuta ili više na tjednoj bazi
  • Većina ispitanika (više od 50% tj. više od 90% s odgovorom neutralno) je zadovoljna ili maksimalno zadovoljna s projektnim isporukama kao što su pravovremenost projektne komunikacije, pripremljeni edukacijski materijali i treninzi, te pružene usluge i podrška tijekom implementacije novih alata

Preuzmite materijale

Obratite nam se s povjerenjem!

Unesite Vaše ime i prezime
Unesite Vašu e-mail adresu na koju želite da Vas kontaktiramo

 

Combis-logo_1100